сряда, 18 април 2012 г.

Най-добрите онколози в София

В началото на 2011 година Дарик радио започна представително изследване за столицата, което да определи "Най-добрите лекари в София". Това е първото по рода си проучване, направено със съдействието на „Галъп Интернешънъл", което обхваща основните специалности в медицинската професия.
Лекари от 24-те най-големи столични болници посочиха най-добрите в своята специалност чрез проучването на Дарик радио със съдействието на "Галъп Интернешънъл" „Най-добрите лекари в София". 298 лекари в 38 специалности получиха най-много препоръки от страна на колегите си. Следващото анкетно проучване, което екипът на Дарик ще осъществи, ще бъде за това кои са най-добрите лекари в Пловдив и Варна.

Списъкът, който ви представям е съкратен и включва само онкологичните специалисти. 


Медицинска онкология:
  •  Елена Пиперкова, проф.- София, СБАЛ по онкология
  • Здравка Валерианова, доц.- София, СБАЛ по онкология
  • Зинаида Гаранина- София, СБАЛ по онкология
  • Илия Полихронов - София, СБАЛ по онкология
  • Константа Тимчева, доц.- София, СБАЛ по онкология
  • Манаси Николов- София, СБАЛ по онкология

Лъчелечение:
  • Ана Чакърова - София, СБАЛ по онкология
  • Веселина Първанова - София, СБАЛ по онкология
  • Елена Петкова- София, СБАЛ по онкология
  • Стефан Бакърджиев- София, СБАЛ по онкология

·          Детска клинична хематология и онкология:
  • Драган Бобев, проф.- СБАЛДОХЗ


За др. Хрисчев - тук

Източник: http://www.bestdoctors.bg





2 коментара:

  1. Здравей Подкрепа!
    Днес докато се ровех в интернет открих твоя блог и го прочетох на един дъх!Искрено се раздвам,че сте победители!
    Преди години аз бях при Д-р Драган Бобев и лично аз съм много доволна!Имах левкемия(бих го цитирала точно но вече забравих за него,бях на 13 г, когато ми поставиха диагнозата).И днес,9 години след лечението съм здрава,по своя си път.Все още не съм като нормалните хора,все още нося последиците от химиотерапията,но съм много много щастлива,че ми бе дадена възможността да продължа да живея.Много се радвам за вас!Много хора намират информацията,от която се нуждаят в блога.Поздравявам те!
    Успех.Щастие.Любов!Обичайте се!Живейте днес!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, мила! Толкова много ме зарадва това, което си написала и сърдечно благодаря за милите ти думи, дори не можеш да си представиш колко ме зареди. Желая ти здраве до дълбока старост и една щастлива Нова година! Обещавам да следваме съветите ти! :)

      Изтриване