петък, 22 юни 2012 г.

Последни новости относно петицията ни до ръководството на НСБАЛХЗ

В преден пост бях писала за неуредиците в НСБАЛХЗ, бяхме предоставили писмо, което да бъде разпечатано и подписано от лекуващите се (ако са съгласни с доводите), и желанието ни беше да се стигне до ръководството на лечебното заведение. Петицията вече е свалена от блога ми, защото изпълни предназначението си. Положено е начало на дискусия с ръководството, инициирана от самите тях, по отношение на положението в болницата и се надяваме всичко това да има положителен резултат както за пациентите, така и за персонала от професионалисти, който се грижи за стотици пациенти всеки ден по възможно най-добрия начин, предвид условностите, надяваме се да е в помощ и на др. Хрисчев, пред чийто кабинет от 8 часа сутринта чакат десетки пациенти от цяла България и никой никога не е върнат. Винаги съм казвала, че никой друг, освен др. Хрисчев, не реагира адекватно и уверено, когато имахме спешна нужда от точна диагноза и благодарение на назначеното му лечение в НСБАЛХЗ, сега сме на финалната права към ремисия. Много хора с онкологични заболявания на кръвта ми пишат ежедневно, интересуват се от различни неща, за които съм писала и на всички съм препоръчвала лечение в тази клиника, защото има др. Хрисчев в екипа си и защото е единствената клиника, която се занимава само и единствено с хематологични заболявания. Логично е светилата в тази област да са там.

Неуредиците са си неуредици на много места, не само в НСБАЛХЗ, повярвайте ми за Токуда мога да напиша ферман, просто се случи така, че ние ИЗБРАХМЕ да се лекуваме в клиниката по хематология и решихме да бъдем полезни, и да дадем обратна връзка на ръководството им. Персоналът и особено др. Хрисчев, имат най-голямото ни уважение и адмирации! 


Относно темата НСБАЛХЗ вижте също тук

1 коментар:

  1. Деиствително това ,което се пише за тази болница е така има добри лекари и сестри но неуредиците са си неуредици.Не е редно да се приемат пациенти от цяла България а пациенти от София да се връщат ние не можем да ходиме в Пловдив или Варна да се лекуваме.Болницата има капацитет ,който се претоварва от пациенти идващи за вливки които могат да се направят и в регионални клинике.

    ОтговорИзтриване